Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Beauty hacks that helped me!

Γεια σας γεια σας!!!!

Μου λείψατε πολύ!Παραμονή Χριστουγέννων σήμερα και είμαι σε ένα πολύ χαρούμενο mood!!Νιώθω ότι αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι και τα καλύτερα που έχω ζήσει!!

Καθώς λοιπόν όλες τα Χριστούγεννα θέλουμε να είμαστε όμορφες και θέλουμε όλα τα δύσκολα σημεία στο μακιγιάζ μας να γίνουν εύκολα αποφάσισα να σας παρουσιάσω κάποια μικρά tricks που χρησιμοποιώ εγώ και με έχουν βοηθήσει έτσι ώστε να βγείτε και εσείς από τη δύσκολη θέση και να μην έχετε άγχος για τίποτα!





Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!!!


Αν θέλετε γατίσιο βλέμμα είτε με eyeliner είτε με έντονη γωνία στις σκιές που θα χρησιμοποιήσετε είτε και με τα δύο, αυτή είναι η λύση για εσάς! Πάρτε ένα μικρό κομμάτι σελοτεϊπ και κολλήστε το στην εξωτερική γωνία των ματιών σας όπως στη φωτογραφία.Με αυτό το trick θα αποφύγετε λάθη στο eyeliner, θα έχετε μια άψογη γωνία στη σκιές σας και δε θα σας ξεφύγει καμία σκιά.Προσωπικά αυτό το trick το χρησιμοποιώ πολύ συχνά όσον αφορά τις σκιές και με έχει βοηθήσει πολύ ενώ επίσης μου δίνει ένα υπέροχο αποτέλεσμα.



Όλες μας πονάμε λίγο ή πολύ όταν βγάζουμε τα φρύδια μας και δε το θέλουμε! Εγώ εδώ δεν θα σας δείξω κάτι που θα κάνετε και δε θα πονάτε αλλά εμένα αυτό με έχει βοηθήσει στο να μειώσω τον πόνο.Σας μιλάω λοιπόν για την ενυδατική κρέμα. Χρησιμοποείστε οποιαδήποτε ενυδατική έχετε, είτε αυτή που χρησιμοποείτε στο πρόσωπό σας είτε κάποια άλλη που δε χρησιμοποείτε γιατί ίσως δε σας βόλεψε.Απλώστε την πάνω στα φρύδια.Βάλτε μια μικρή ποσότητα στο κάθε φρύδι έτσι ώστε να μαλακώσουν οι τρίχες και να βγαίνουν πιο εύκολα.Θα δείτε λοιπόν πως η διαδικασία θα γίνει πιο εύκολη και ανώδυνη!



Αυτό το τρικ με βοήθησε όταν πρωτοάρχισα να πειραματίζομαι με το μακιγιάζ! Ένας λοιπόν εύκολος τρόπος να κάνετε τα κοψίματά σας είναι να σκέφτεστε πως δουλεύετε σε σχήμα 3 σε κάθε πλευρά του προσώπου.Ξεκινώντας από το μέτωπο, κατευθύνεστε στο κόκκαλο των ζυγωματικών σας και τέλος στο κάτω μέρος του προσώπου και περιμετρικά.


Τα ματ χείλη είναι must και πολλές φορές σίγουρα και εσείς όπως και εγώ θέλετε να βάλετε ένα κραγιόν που δεν είναι ματ αλλά εύχεστε να ήταν.Υπάρχει όμως η λύση! Εφαρμόστε κανονικά το κραγιόν σας και στη συνέχεια εφαρμόστε από πάνω λίγη ματ πούδρα.Σε ένα μόλις λεπτό θα έχετε ένα ματ κραγιόν!


Για να τελειωποιείσετε τα χείλη σας μετά την εφαρμογή του κραγιόν βάλτε με ένα μικρό πινελάκι concealer περιμετρικά των χειλιών έτσι ώστε να έχετε ένα αψεγάδιαστο αποτέλεσμα!!


Τέλος, ένα trick για τα μαλλιά που χρησιμοποιώ πολύ είναι αυτό με τα πλεξουδάκια.Ανάλογα με το πόσο έντονα σπαστά μαλλιά θέλω να έχω κάνω και περισσότερα πλεξουδάκια μετά το μπάνιο μου που τα μαλλιά μου είναι βρεγμένα και κοιμάμαι με αυτά.Το πρωί που ξυπνάω τα βγάζω και έχω ένα φανταστικό αποτέλεσμα στα μαλλιά μου χωρίς καθόλου θερμότητα.

Αυτά ήταν τα tricks που εγώ χρησιμοποιώ.Ελπίζω να σας βοηθήσουν!Εσείς έχετε κάποιο trick που να σας βοηθάει?

Εμείς θα τα πούμε σε ένα επόμενο post να περάσετε υπέροχα τις γιορτές! Καλά Χριστούγεννα!!

Φιλάκια,

Νικολέτα!!

3 σχόλια: