Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

January Favourites!

Γεια σας γεια σας!

Καλό μήνα!! Εύχομαι ο Φεβρουάριος να είναι πολύ όμορφος, ζεστός, και γεμάτος χαρά για όλους μας!!

Σήμερα λοιπόν θα σας παρουσιάσω τα προϊόντα που χρησιμοποίησα και αγάπησα περισσότερο τον μήνα που μας πέρασε, και ελπίζω να σας αρέσει αυτό το άρθρο και να το βρείτε χρήσιμο.Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!





Θα ξεκινήσω με ένα προϊόν για τα χείλη και τι άλλο θα μπορούσε να ήταν για μένα και τον χειμώνα παρά ένα μωβ κραγιονάκι.


Το συγκεκριμένο κραγιονάκι της Mac,το χρησιμοποίησα τις περισσότερες μέρες του μήνα και ο λόγος είναι γιατί απογειώνει ένα πολύ απλό μακιγιάζ εξαιτίας της απόδοσης και του έντονου χρώματός του.


Είναι η απόχρωση Violetta και αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι ότι δεν είναι ματ και αυτό γιατί το χειμώνα ξηραίνονται πάρα πολύ τα χείλη μου.Αν και μωβ, είναι αρκετά φωτεινό και ενώ έχει καταπληκτική απόδοση και διάρκεια θα το χαρακτήριζα και ως ενυδατικό μιας που δίνει μια αίσθηση βάλσαμου για τα χείλη μου την κρύα αυτή περίοδο.


Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ τον Ιανουάριο και άρχισα να βλέπω με άλλα μάτια τη διαδικασία του ντεμακιγιάζ μου.Το ενυδατικό γαλάκτωμα της Bioten μπορεί να αφαιρέσει όσο μακιγιάζ και να υπάρχει στο πρόσωπό μου και στη συνέχεια να το αφήσει ιδιαίτερα απαλό και ενυδατωμένο.Αυτό είναι άλλωστε που με έκανε να το αγαπήσω.


Χρησιμοποιώ μια μικρή ποσότητα και τη βάζω απευθείας στο πρόσωπό μου κάνοντας μασάζ.Στη συνέχεια αφαιρώ με βαμβάκι.


Το επόμενο που έχω να σας δείξω είναι ένα πινελάκι που το χρησιμοποίησα όσο τίποτα τον Ιανουάριο αν και το έχω στην κατοχή μου πάρα πολύ καιρό! Δε μιλάω για άλλο από το expert face brush από real techniques.Το συγκεκριμένο πινελάκι το είχα κερδίσει από ένα διαγωνισμό που έκανε η Πέλη από το κανάλι στο youtube Pelisbeautychat και ήταν και το πρώτο πινέλο real techniques που μπήκε στη συλλογή μου.Ωστόσο στις αρχές δε το χρησιμοποιούσα πάρα πολύ.Αυτόν όμως το μήνα το χρησιμοποίησα όσο τίποτα και ένα έχω να πω!Αν έχετε αυτό το πινέλο δε χρειάζεστε κανένα άλλο για το μακιγιάζ του προσώπου σας.Έχει πάρα πολλές και πυκνές τριχούλες, που μάλιστα είναι και πολύ μαλακές, πράγμα που καθιστά το συγκεκριμένο πινέλο ιδανικό είτε για την εφαρμογή foundation, είτε concealer είτε κρεμώδους ρουζ καθώς επίσης και πουδρένιων προϊόντων.Παράλληλα, η μορφή του είναι ιδανική και για τα κοψίματά σας.


Δε θα σας πω πολλά για την Hypnose Drama της Lancome και ο λόγος διότι έκανα ένα αρκετά εκτενές άρθρο μιλώντας για το Χρστουγεννιάτικο σετάκι που την περιείχε.Οπότε αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την μάσκαρα αυτή δείτε το άρθρο εδώ.


Αγάπησα πολύ αυτή τη μάσκαρα εξαιτίας του φοβερού "δραματικού" ύφους που δίνει στο βλέμμα και αυτό φυσικά οφείλεται στο γεγονός ότι το βουρτσάκι είναι τρίχινο, αρκετά πυκνό και με καμπύλη που είναι και αυτή που δημιουργεί την καμπυλότητα στις βλεφαρίδες.


Όπως είπα και παραπάνω τα χείλη μου το Χειμώνα ξηραίνονται πάρα πολύ με αποτέλεσμα να κυκλοφορώ παντού με ένα lip balm. Ο Ιανουάριος ήταν ένας πολύ κρύος μήνας με κρύωμα για μένα και πολλούς από όσο έχω μάθει, όποτε σύμμαχός μου ήταν το lip balm της Neutrogena.Βρίσκω ότι είναι το μοναδικό lip balm που ενυδατώνει τόσο τα χείλη μου οπότε όσες έχετε ξηρά χείλη όσο εγώ σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.


Η Anastasia Beverly Hills είναι μια εταιρεία που λατρεύω αν και δεν έχω αρκετά προϊόντα της.Όταν είδα το βίντεο της Λούση από το κανάλι της στο youtube Lousousou, σιγουρεύτηκα ότι θέλω αυτό το προϊόν στη συλλογή μου.Και όταν το αγόρασα πείστηκα! Είναι το brow wiz στην απόχρωση medium brown.



Από τη μια πλευρά έχει ένα spooly για το χτένισμα των φρυδιών, και από την άλλη ένα εξαιρετικά λεπτό και μηχανικό μολύβι φρυδιών που σας επιτρέπει να κάνετε το πιο προσεγμένο και φυσικό γέμισμα στα φρύδια σας.Όμως, επειδή είναι αρκετά ακριβό και η ποσότητα του δεν είναι πολύ μεγάλη, θα το πρότεινα σε περίπτωση που θέλετε να γεμίσετε κάποια κενάκια και όχι σε περιπτώσεις με μεγάλα κενά στα φρύδια σας.


Θα πάω στην κάλυψη του προσώπου, και σε καθημερινή σχεδόν βάση χρησιμοποιούσα την peach me perfect skin glow very me της Oriflame κρέμα με χρώμα.Μυρίζει ροδάκινο όπως λέει και το όνομά της και είναι μια αρκετά ελαφριά κρέμα με χρώμα.


Έχω την απόχρωση medium και είναι λίγο σκούρη για την επιδερμίδα μου αλλά προσαρμόζεται στο δέρμα και τον μήνα αυτό που ήμουν χλωμή λόγω του κρυώματος που πέρασα, μου έδωσε λίγο χρώμα και μια πιο φρέσκια εμφάνιση.Έχει μια ελαφριά προς μέτρια απόδοση.


Για την παραπάνω κάλυψη που ίσως να χρειαζόμουν σε κάποια σημεία του προσώπου καθώς και για φωτεινότητα κάτω από τα μάτια χρησιμοποίησα πολύ την παλέτα με τα 4 καλυπτικά concealers της elf.Είναι σε compact μορφή, και αν και δε συμπαθώ ιδιαίτερα αυτή τη μορφή cocnealer, τα συγκεκριμένα είναι πολύ εύκολα να τα απλώσεις και δε κάνουν γραμμές κάτω από τα μάτια.


Δύο ρουζάκια έπιασα τον εαυτό μου να χρησιμοποιεί περισσότερο τον περασμένο μήνα και ήταν το benetint και το lollitint από την εταιρεία Benefit.Είναι και τα δύο υγρά ρουζ που το απλικατέρ τους είναι όπως ενός βερνικιού για τα νύχια.


Χρειάζεται απειροελάχιστη ποσότητα για ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα.Το μυστικό όμως είναι να γίνει καλό blending στο πρόσωπο έτσι ώστε να μην έχουμε "λεκέδες" στα μαγουλά μας


Το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος.Το Maryloo manizer της The balm είναι ένα προϊόν που εδώ και πολύ καιρό ήθελα να αποκτήσω.Επιτέλους το απέκτησα, και από την πρώτη κιόλας χρήση κατάλαβα γιατί όλοι λένε πόσο τέλειο είναι.Αν σας αρέσουν οι λάμψεις στο πρόσωπό τότε είναι αυτό που ψάχνετε!


Η απόδοσή του όπως μπορείτε να δείτε είναι καταπληκτική και ταιριάζει θεωρώ σε όλες τις επιδερμίδες,

Αυτά ήταν λοιπόν τα προϊόντα που αγάπησα περισσότερο τον μήνα Ιανουάριο.Εσάς ποια ήταν τα αγαπημένα σας?

Θα τα πούμε σε ένα επόμενο άρθρο που θα μιλήσουμε γιαα......χείλη!

Stay tuned λοιπόν!

Φιλάκια,

Νικολέτα

Φωτογράφος: Alexandra Fakiri Photography

3 σχόλια: