Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Huge Colective Haul Part 2

Γεια σας γεια σας!!!

Να μαι πάλι όπως σας υποσχέθηκα για να σας παρουσιάσω και τα υπόλοιπα πραγματάκια που πήρα τον τελευταίο καιρό!

Όπως σας είπα και στο πρώτο μέρος, αυτό το δεύτερο μέρος θα περιλαμβάνει όλα τα είδη περιποίησης και τα καλλυντικά!

Πάμε λοιπόν γρήγορα να κάνουμε μια μεγάλη βουτιά σε προϊόντα ομορφιάς!




Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τα καταστήματα Micros Cosmetics.Γενικότερα υπάρχουν παντού τέτοια καταστήματα αλλά εγώ συγκεκριμένα έχω πολύ κοντά στο σπίτι μου ένα τεράστιο και την έχω καταβρει!

Αρχικά λοιπόν, πήρα ένα αφρόλουτρο από την εταιρία Bioten.Ένα θα πω.ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ!! Είναι το Bioten Care Moments.Είναι στα 750ml και μυρίζει μέλι και εκχύλισμα βαμβακιού.Είναι τόσο γλυκό και μεθιστικό το άρωμά του και ενυδατώνει τόσο πολύ το σώμα! Εγώ το βρήκα και σε μία εκπληκτική προσφορά και αυτό το τεράστιο αφρόλουτρο το πήρα περίπου στα 2,50 ευρώ!

Στη συνέχεια πήρα ένα αποσμητικό της Nivea το Pearl & Beauty.Υπόσχεται 48ωρη προστασία και έχει πολύ ωραία και απαλή μυρωδιά από εκχύλισμα μαργαριταριών.Από τα Micros το πήρα επίσης γύρω στα 2,50 ευρώ που σημαίνει μια πολύ προσιτή τιμή μιας που στα Hondos Center το βρίσκω γύρω στα 4-4,50 ευρώ.Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιεί η αδερφή μου και έχει παρατηρήσει πως κρατάει όλη τη μέρα πάνω της και δε χρειάζεται καθόλου ανανέωση.

Χρειαζόμουν μια λακ επειγόντως και μιας που ήμουν εκεί είπα να ψάξω για μία οικονομική.Η συγκεκριμένη είναι της εταιρίας Akat Gardi.Είναι στα 400ml και μυρίζει φανταστικά! Εμένα προσωπικά μου θυμίζει εκείνη τη μυρωδιά του κομμωτηρίου που σου φτιάχνουν τα μαλλιά επαγγελματικά.Κόστιζε μόνο 1,15! Έχει τέλειο κράτημα για πολλές ώρες το αρνητικό της όμως είναι πως κολλάνε πολύ τα μαλλιά μετά τη χρήση της.

Είχα πολύ καιρό στη wishlist μου ένα διφασικό νεράκι πιο πολύ για το ντεμακιγιάζ των ματιών μου για να μη ταλαιπωρώ τις βλεφαρίδες μου τόσο πολύ.Έτσι λοιπόν πήρα το Απαλό Ντεμακιγιάζ της L'oreal που είναι ειδικό για αδιάβροχο μακιγιάζ και ειδικά για μάτια και χείλη.Κόστιζε 4,76.Το έχω χρησιμοποιήσει μόνο μία φορά οπότε ακόμα δε μπορώ να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη για αυτό.


Πάμε στα μαντηλάκια τώρα.Στις διακοπές μου μου τελείωσαν τα cotton pads και πήγα να αγοράσω άλλα.Καθώς όμως είδα πως τα ίδια ακριβώς cotton pads που έχουν εδώ περίπου 1 ευρώ εκεί είχαν 2, αποφάσισα να εκμεταλλευτώ μία προσφορά που είχε το super market με 1+1 δώρο τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Johnson's με 2,25.Είναι για κανονική/μικτή επιδερμίδα και καθαρίζουν πάρα πολύ εύκολα το πρόσωπο από το μακιγιάζ ενώ παράλληλα αφήνουν εντυπωσιακά απαλό το δέρμα!

Από τα Lidl πήρα αυτό το μεγάλο πακέτο με μωρομάντηλα της εταιρίας toujours που είναι σε XXL συσκευασία των 100.Είναι εμποτισμένα με aloe vera, μυρίζουν φανταστικά και από την πρώτη φορά που τα χρησιμοποίησα για να αφαιρέσω κάποια swatches από το χέρι μου παρατήρησα πως είχα ένα πάρα πολύ απαλό χέρι κάτι που δεν έχω ξαναδεί στον εαυτό μου.Η τιμή τους δε εντελώς προσιτή: 1,15!


Πριν από μερικές μέρες η μητέρα του αγοριού μου μου έδωσε ένα νεσεσέρ γεμάτο μανό δικά της και σαν beauty addicted που είμαι κατενθουσιάστηκα μόλις τα πήρα στα χέρια μου!

Δε τα έχω δοκιμάσει ακόμη για να σας μιλήσω για απόδοση χρώματος στα νύχια αλλά θα σας πω τις αποχρώσεις τους.

Από αριστερά προς τα δεξιά:


  • Beauty Line Cosmetics No.415
  • SHC No.05
  • Face of Flower No.33
  • Charm Limit No.48
  • Erre Due No.102
  • Avon nailwear pro+ No.265



Από αριστερά προς τα δεξιά:

  • SHC No.33
  • Golden Rose with protein No.239
  • Woo No.620
  • Beauty Line Cosmetics No.450
  • SANTELL No.97
  • Amy's No.26


Από αριστερά προς τα δεξιά: 

  • Woo No.570
  • Face of Flower No.44
  • Tiger Nail Polish No.56
  • Golden Rose with protein No.230
  • Radiant Lasting Shine Nail Color No.154

Ας μιλήσουμε τώρα για κάτι άλλο.Πριν από αρκετό καιρό ανακάλυψα μία σελίδα στο Facebook μέσω ενός haul βίντεο της Χριστίνας από το κανάλι Beauty Fist στην οποία τα μέλη της πουλάνε διάφορα μεταχειρισμένα δικά τους καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές.Εγώ ψάχνω καλλυντικά τα οποία είτε με συμφέρουν πολύ, και συνήθως αυτό έχει να κάνει με ακριβές μάρκες, είτε γιατί είναι στην wishlist μου.Επίσης επιλέγω εκείνα τα οποία είναι είτε εντελώς αχρησιμοποίητα είτε ελαφρώς.Οπότε δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Τα προϊόντα της φωτογραφίας είναι από μία μου αγορά όπου αγόρασα το Prem + Prime από τη Mac εντελώς αχρησιμοποίητο κλειστό στο κουτί του και το κραγιόν της Mac Violetta που είναι Amplified και αυτό επίσης αχρησιμοποίητο.Το primer είναι εξαιρετικό.Πολύ απαλό, γεμίζει τους πόρους και κρατάει το μακιγιάζ για πολλές ώρες.Το κραγιόν έχει ένα εξαιρετικό μωβ χρώμα που θεωρώ ότι μπορεί να φορεθεί όλες τις εποχές.Η κοπέλα σαν δώρο με την παραγγελία μου μου έστειλε κάποια δειγματάκια.Δύο suncare κρέμες προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες με θαλάσσια λεβάντα και φύκια με SPF 50, δύο suncare κρέμες προσώπου ελαφριάς υφής με χρώμα με θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη με SPF 30, ένα serum από τη Youth Lab και τέλος μία κρέμα απολέπισης για λάμψη με μύρτιλλο από Apivita!

Από μία άλλη μου παραγγελία αγόρασα μια ελαφρώς χρησιμοποιημένη πούδρα.Είναι η Stay Matte της Rimmel London στην απόχρωση 001 Transparent.Είναι μια πούδρα που είχα πολύ καιρό στη wishlist μου και επιτέλους την πήρα στα χέρια μου.Είναι άχρωμη και σετάρει υπέροχα το μακιγιάζ δίνοντας ένα ματ αποτέλεσμα στο πρόσωπο.Και από αυτή μου την παραγγελία πήρα δωράκι, ένα υπέροχο μανό της Clinique στην απόχρωση 03 fizzy.


Η τελευταία παραγγελία μου για αυτό το haul από τη συγκεκριμένη σελίδα ήταν η παλέτα της Elf Complete Coverage Concealer που αποτελείται από 4 concealer.Η συγκεκριμένη παλέτα είναι με τα ανοιχτόχρωμα.Μαζί με αυτήν, πήρα και το Laval Dip Eyeliner Black.Δε το έχω ανοίξει ακόμη γιατί έχω αρκετά ανοιχτά αλλά είναι και αυτό αχρησιμοποίητο. Η κοπέλα με την αγορά των 2 αυτών προϊόντων μου έστειλε δώρο 4 πραγματάκια!! Ένα ρουζάκι της εταιρίας Golden Rose το No.209 σε μια πολύ ωραία ροζ σκούρη απόχρωση πιο πολύ χειμερινό θα το έλεγα,την ombre stretch σκιά της Bourjois στην απόχρωση 03 or extensible,το shimmer eyeliner pencil της Elf σε ένα πολύ ωραίο πράσινο χρώμα με shimmer και τέλος το Twist Up Kohl Eyeliner Pencil της Laval που είναι αδιάβροχο, μηχανικό και σε καφέ χρώμα!

Την σελίδα με τα μεταχειρισμένα καλλυντικά μπορείτε να τη βρείτε εδώ.

Σε μία πρόσφατη βόλτα μου στα Hondos Center αγόρασα κάποια πραγματάκια.Αρχικά να πω πως πήγα περισσότερο για το αγαπημένο μου concealer της Maybelline το Fit me για το οποίο με ενημέρωσε η πωλήτρια πως έχει καταργηθεί και νευρίασα πάρα πολύ γιατί ήταν ένα εξαιρετικό concealer για φωτεινότητα.Αφού λοιπόν δε βρήκα αυτό, αγόρασα το illuminator της radiant για το οποίο έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.Είναι στα 8ml, δε το έχω ανοίξει ακόμη για να σας πω άποψη αλλά όταν μου το εφάρμοσε η κοπέλα στα Hondos Center είδα πολύ καλή φωτεινότητα κάτω από τα μάτια και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα.Είναι στην απόχρωση 03 Beige και κόστιζε 14,90 ακριβούτσικο θα έλεγα.Αποφάσισα να δοκιμάσω και εγώ τα infallible glosses της L'oreal που είχα ακούσει τόσο καλά λόγια.Επέλεξα ένα από τη matte σειρά το 407 Smoke Me Up.Με ξετρέλανε το φθινοπωρινό θα έλεγα χρώμα του και το γεγονός πως αν και ματ και αν και δε φεύγει εύκολα από τα χείλη δε τα ξεραίνει καθόλου.Κόστιζε 10,99.Tέλος, βρήκα ένα σετάκι του Κορρέ το οποίο άξιζε πολύ.Από 42,20 το είχαν στα 19,95 και τελικά στο ταμείο πλήρωσα 16 ευρώ! Το σετάκι περιελάμβανε το face primer το Κορρέ στο κανονικό του μέγεθος, το foundation με άγριο τριαντάφυλλο, SPF 15 και στην απόχρωση RF2 σε ειδικό μέγεθος των 10ml και τέλος την Mineral Setting Powder με άγριο τριαντάφυλλο στα 8,5 gr.

Το τελευταίο κατάστημα που επισκέφτηκα ήταν τα Sephora στο One Salonica Outlet Mall.Από εκεί αγόρασα ένα liquid eyeliner σε μαύρο χρώμα της εταιρίας Sephora το οποίο επίσης παραμένει κλειστό μέχρι να τελειώσουν τα άλλα, μια μάσκαρα φρυδιών της L'oreal την Brow Artist Plumper στην απόχρωση Light/Medium η οποία με ικανοποίησε αρκετά αλλά όχι όπως η Brow Drama και κόστιζε 8,50 ευρώ, καθώς και ένα μολύβι φρυδιών της ίδιας εταιρίας το  Βrow Artist Designer στην απόχρωση 303 Dark Brunette που διαθέτει και βουρτσάκι για το χτένισμα των φρυδιών.Είναι ακριβώς στην απόχρωση των φρυδιών μου κάνει πολύ καλό σχηματισμό και η τιμή του ήταν στα 6,50 ευρώ.


Στα Sephora στάθηκα τυχερή καθώς βρήκα το αγαπημένο μου Fit me concealer της Maybelline στην απόχρωση 15 και κατευθείαν το άρπαξα!Η τιμή του ήταν στα 8 ευρώ.Στη συνέχεια, επέλεξα να πάρω την μικρή συσκευασία της HD High Definition Powder της Make up for ever καθώς ήταν πιο οικονομική, 14 ευρώ, αλλά και γιατί θεωρώ πως μια πούδρα σε σκόνη που χρειάζεται απειροελάχιστη ποσότητα θα μου κρατήσει για πολύ ακόμα και αν είναι σε συσκευασία μικρού μεγέθους.Το τελευταίο μου απόκτημα από το κατάστημα ήταν από τα εκπτωσιακά προϊόντα που έχουν τα Sephora του One Salonica.Έτσι λοιπόν αγόρασα το Long-Wear Gel Eyeliner της Bobbi Brown στην απόχρωση Forest Shimmer Ink 26.Είναι ένα χρώμα γκρι-μαύρο με ιριδισμούς και ελαφρύ shimmer.Εγώ το χρησιμοποιώ περισσότερο σαν υγρή σταθερή σκιά λόγω του χρώματός του, κάτι σαν τις colortattoo, και μου αρέσει πολύ.Από 27 ευρώ το βρήκα μόνο 8,10ευρώ!
Τελευταίο λοιπόν προϊόν αυτού του τεράστιου haul είναι ένα κόκκινο travalo που παρήγγειλα πριν 2 μήνες από το Wish.Όπως καταλαβαίνετε άργησε πάρα πολύ με αποτέλεσμα να μη μπορέσω να το πάρω μαζί μου στις διακοπές μου.Διατίθεται σε πολλά χρώματα και κόστιζε μόνο 1 ευρώ.

Και κάπως έτσι τελείωσε αυτό το τεράστιο haul.Ελπίζω να το χαρήκατε και να πήρατε ιδέες σχετικά με το τι κυκλοφορεί στην αγορά. Εσάς ποιες ήταν οι πιο πρόσφατες beauty αγορές σας? Ποια είναι η γνώμη σας για τα μεταχειρισμένα καλλυντικά όταν αυτά φυσικά είναι ελαφρώς χρησιμοποιημένα και σε καλή κατάσταση?

Εμείς θα τα ξαναπούμε την επόμενη εβδομάδα μέχρι τότε..

Να περνάτε καλά! 

Φιλάκια πολλά,

Νικολέτα!!

Φωτογράφος: Alexandra Fakiri Photography

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου