Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

My October Favourites!!

Γεια σας γεια σας!!

Τι κάνετε?Μου λείψατε πάρα πολύ! Δυστυχώς απουσιάζω πολλές μέρες αλλά ο λόγος ήταν ότι δεν έχω καθόλου χρόνο! Κάθε μέρα έλεγα πως θέλω να γράψω αλλά κάτι που έχω πάρα πολλές ώρες μάθημα τη μέρα, κάτι που όλο και κάποια δουλειά προκύπτει, δε προλάβαινα..

Σήμερα όμως ήρθα εδώ με τα αγαπημένα μου για τον μήνα Οκτώβριο! Θα σας δείξω λοιπόν ποια προϊόντα ξεχώρισα αυτόν το μήνα και γιατί.Ελπίζω να σας αρέσει το άρθρο και πάμε γρήγορα γρήγορα να ξεκινήσουμε!!


Σήμερα δε θα πάρω τα προϊόντα με κάποια συγκεκριμένη σειρά και πρώτο προϊόν είναι ένα κραγιόν.Δεν είναι άλλο από το Ruby Woo της Mac.Αυτό το μήνα άλλαξα το χρώμα των μαλλιών μου και από κόκκινο που το είχα το έκανα χάλκινο.Έτσι λοιπόν άρχισα να χρησιμοποιώ λίγο περισσότερο κόκκινο κραγιόν γιατί ένιωσα ότι του ταιριάζει.Το Ruby Woo λοιπόν είναι για μένα το απόλυτο κόκκινο κραγιόν.Είναι ματ η υφή του, δε ξηραίνει καθόλου τα χείλη και διαρκεί αρκετές ώρες!

Ένα βερνίκι χρησιμοποίησα όλο το μήνα και αυτό ήταν από τη Golden Rose και τη σειρά Rich Color στην απόχρωση 15.Είναι ένα σκούρο γαλάζιο αρκετά μουντό το οποίο θεωρώ must χρώμα για το Φθινόπωρο! Το συγκεκριμένο βερνίκι μου κρατάει περίπου στις 5 μέρες, διάρκεια θεωρώ πάρα πολύ καλή ειδικά για ένα τόσο οικονομικό βερνίκι σαν και αυτό.

Το pointed foundation brush από Real Techniques το έχω πολύ καιρό στη συλλογή μου αλλά αυτό το μήνα το χρησιμοποιούσα καθημερινά.Προσωπικά λατρεύω να το χρησιμοποιώ για να απλώνω το concealer μου είτε κάτω από τα μάτια είτε για οποιοδήποτε άλλο σημείο του προσώπου.Αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό το πινέλο είναι το γεγονός ότι οι τριχούλες του δημιουργούν μυτούλα πάνω πάνω με αποτέλεσμα να καθιστά εύκολη τη δουλειά μου να απλώνω το cocncealer σε δύσκολες περιοχές του προσώπου όπως η περιοχή κάτω από τα μάτια.

 Ένας ακόμη πολύ πολύ αγαπημένος μου συνδυασμός στα χείλη εκτός από το κλασικό κόκκινο ήταν και το lipliner από Davis Cosmetics που είναι πολύ διαδεδομένο στο ebay και στα ασιατικά καταστήματα στην απόχρωση 20.Είναι ένα μωβ δαμασκηνί χρώμα το οποίο συνδύαζα τέλεια με το  δαμασκηνί infallible gloss της L'oreal από τη ματ σειρά στην απόχρωση 407 smoke me up.

Για τα φρύδια μου χρησιμοποιούσα κι συνεχίζω να χρησιμοποιώ το μολύβι Brow Artist Designer στην απόχρωση 303 Dark Brunette.Γεμίζει πολύ όμορφα τα φρύδια στα σημεία που ίσως να υπάρχουν κενάκια,είναι ακριβώς στην απόχρωση των φρυδιών μου και δεν φαίνεται ψεύτικο το αποτέλεσμα.

Πριν από λίγο καιρό και μιας που η κολλητή μου ξέρει πόσο πολύ θέλω να δοκιμάσω την καινούρια συλλογή καλλυντικών των H&M μου πήρε δώρο το σπρέϋ καθαρισμού πινέλων! Δε το περίμενα αλλά ξετρελάθηκα!! Κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά! Καθαρίζει πάρα πολύ γρήγορα και αποτελεσματικά τα πινέλα μου!Είναι στα 100 ml μια πολύ καλή ποσότητα και αρκετά οικονομικό.

Καιρό τώρα άκουγα πολύ καλά λόγια για το cocncealer της radiant και έτσι αποφάσισα να το δοκιμάσω και γω μιας που το αγαπημένο μου fit me της maybelline καταργήθηκε εδώ στην Ελλάδα.Αν και λιγάκι τσιμπημένο στην τιμή του (στα 15 ευρώ) είναι φανταστικό προϊόν! Με την πρώτη εφαρμογή είδα πόσο δροσερό και ανάλαφρο στην υφή του είναι.Δεν κάθεται στις γραμμές και συνδυάζει και κάλυψη αλλά και απίστευτη φωτεινότητα.


Στο καθημερινό μακιγιάζ των ματιών μου χρησιμοποιώ τελευταία την Color Tattoo της Maybelline στην απόχρωση Pink Gold.Δίνει μια ωραία λάμψη στα μάτια και είναι ότι πρέπει για μακιγιάζ για πολλές ώρες καθώς εξαιτίας του ότι είναι κρεμώδης δε μετακινείται.

Το συγκεκριμένο lip balm είναι από τα Jumbo.Το επέλεξα μόνο και μόνο για τη συσκευασία του αλλά όταν το χρησιμοποίησα είδα πόσο μα πόσο ενυδατικό είναι!Βοηθάει πολύ στα σκασμένα χείλη και τα ενυδατώνει πλήρως προετοιμάζοντάς τα για να τοποθετήσουμε το κραγιόν.

Για το τέλος άφησα το διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών της L'oreal που είναι κατάλληλο για ευαίσθητα μάτια.Το χρησιμοποιώ για να αφαιρέσω μόνο το μακιγιάζ των ματιών μου και με έχει βοηθήσει πολύ!Αφαιρεί πολύ εύκολα τη μάσκαρα και αφήνει και απαλές τις βλεφαρίδες μου.Ανήκει στην νυχτερινή μου ρουτίνα που μπορείτε να δείτε εδώ.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Οκτώβριο!Ελπίζω να βρήκατε χρήσιμο αυτό το άρθρο.Εσάς ποιο ήταν το αγαπημένο σας προϊόν για αυτό τον μήνα? 

Θα τα πούμε στο επόμενο άρθρο που σας επιφυλάσσει μια έκπληξη οπότε συντονιστείτε.

Φιλάκια πολλά,
Νικολέτα!

Φωτογράφος: Alexandra Fakiri Photography

3 σχόλια:

  1. Σου έδωσα το Liebster Award :) Θα βρεις όλες τις οδηγίες για την συνέχεια εδώ: http://beautyydust.blogspot.gr/2015/11/liebster-award.html

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την βράβευση!!!Συγχαρητήρια και σένα!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή