Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

My top 7 mascaras!

Γειαααα σας!

Επιτέλους επιστρέφω στο blog, μετά από "αποχή" τουλάχιστον τριών μηνών.Αρχικά ήθελα να κάνω ένα μικρό διάλειμμα, αλλά στη συνέχεια έγινε ουσιαστικό το πρόβλημα, εφόσον ο υπολογιστής μου χάλασε.Είμαι τώρα έτοιμη και εφοδιασμένη με πόσα πράγματα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας και να ακούσω την γνώμη σας όσον αφορά αυτά.Επίσης, με πολλή χαρά σας ανακοινώνω ότι από δω και στο εξής, η Νικολέτα και εγώ,σας ετοιμάζουμε πολλά και ενδιαφέροντα θέματα που έρχονται πολύ πολύ σύντομα καθώς σας έχουμε και έναν ανοιχτό ακόμη διαγωνισμό που μπορείτε να πάρετε μέρος εδώ. Stay tuned!


Συνεχίζω λοιπόν ακάθεκτη το υπόλοιπο ποστ και σας λέω ότι σήμερα θα μιλήσουμε για μάσκαρες. Ω ναι για μάσκαρες. Το απόλυτο καλλυντικό το οποίο προσωπικά για μένα, είναι ένα μαγικό ραβδάκι.Ο λόγος που έχω φετίχ με τις μάσκαρες και γενικότερα με τα καλλυντικά, είναι διότι μεγάλωσα σε ένα σπίτι όπου η μάνα μου συνεχώς αγόραζε και σπαταλούσε χρήματα σε προϊόντα ομορφιάς. Όπως καταλαβαίνετε, σαν μικρό κοριτσάκι που ήμουν όλα αυτά τα έβλεπα σαν διαμάντια, πολυτέλειες και στα μάτια μου "σχηματίζονταν καρδούλες". Ανυπομονούσα για τη στιγμή που θα είμαι σε κατάλληλη ηλικία έτσι ώστε να αρχίσω να τα χρησιμοποιώ και εγώ, ο καιρός που θα μακιγιάρομαι σα μεγάλη κοπέλα, Ο συγκεκριμένος όμως λόγος που κόλλησα με τις μάσκαρες? Επειδή, όταν άρχισα να βάφομαι χρησιμοποιούσα μόνο μάσκαρα. Βέβαια, αρκετά σύντομα χρησιμοποίησα foundation και ντρέπομαι κιολας στην ηλικία που τα ξεκίνησα για τον απλούστερο λόγο ότι δε χρειαζόταν και κυριολεκτικά, διότι το δέρμα μου δεν είχε σοβαρά προβλήματα, αλλά και μεταφορικά, για λόγους ανασφάλειας. Παρόλ'αυτά, τι να κάνουμε? Από τα λάθη μας μαθαίνουμε. Τα παθήματα γίνονται μαθήματα.

Επιστρέφοντας λοιπόν στο κυρίως θέμα μας, η μάσκαρα μου "άλλαξε τη ζωή", ένιωθα ότι έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση. Ο τρόπος που έκανε τις βλεφαρίδες μου πιο σκούρες, με όγκο και μήκος.. το πώς άνοιγε και συνεχίζει να ανοίγει το βλέμμα μου..απλά απερίγραπτο. Γλυκαίνει το βλέμμα, το κάνει πιο έντονο και με βάθος.. Μπορείς να τη φορέσεις ακόμη και χωρίς να επιβαρύνεις το πρόσωπό σου με foundation ή eyeliner, για φυσικό αποτέλεσμα.

Παρακάτω λοιπόν, σας παρουσιάζω τις 7 αγαπημένες μου μάσκαρες:

1) Oriflame 550% Volume Mascara



Όπως λέει και το όνομά της, χαρίζει απίστευτο όγκο και μήκος, συν το γεγονός ότι έχει πάρα πολύ προϊόν, δηλαδή δεν σου τελειώνει ούτε με τάμα. Κατ'επέκταση, ένα άλλο θετικό είναι ότι το στόμιό της είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να βγαίνει ακριβώς όσο προϊόν χρειάζεται. Και είναι ένα ιδιαίτερα οικονομικό προϊόν.

2) Estee Lauder Sumptuous Extreme, Lash Multiplying Volume Mascara


Από που να πρωταρχίσω? Από το βουρτσάκι? Το προϊόν της? ή από διάρκεια? Προσθέτει όγκο χωρίς να επιβαρύνει το μάτι και να φαίνεται σαν ψεύτικο. Ανάλαφρη αίσθηση στα ματόκλαδα, έντονο μαύρο χρώμα και όχι ψευτόμαυρο που αχνοφαίνεται. Ειδικότερα βουρτσάκι της κάνει πολύ εύκολη την εφαρμογή για όσα περάσματα και αν θελήσετε..αν και πιστέψτε με με το ένα και μόνο θα μείνετε speechless!

3) Dior: Diorshow extase Mascara



Η δεύτερη μάσκαρα που χρησιμοποίησα στη ζωή μου και έχει χαραχτεί στο μυαλό και στην καρδιά μου. Έχει ελικοειδές βουρτσάκι που βάφει ακόμη και τις βλεφαρίδες που είναι στις άκρες εσωτερικά - εξωτερικά (ξέρετε αυτές οι δυο-τρεις που είναι πολύ πολύ άκρη) Από όγκο...κάνει αφάνα το μάτι και για αυτό προσωπικά την λατρεύω. Δεν είναι καθόλου οικονομική, (αν και εγώ την είχα σε mini size) αλλά αξίζει να τη δοκιμάσετε.

4) Estee Lauder - Turbolash all effects Motion Mascara


Δεν μπορεί να χωρέσει ο νους μου ότι δημιουργήθηκε τέτοιο προϊόν. Είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι πόσο μπροστά είμαστε...Διαβάστε και μείνετε: Έχει μηχανισμό, που όταν βάφεις τις βλεφαρίδες σου αρχίζει να τρέμει. Εντάξει όχι σεισμός, να βάφεται μετά όλο το μάτι μαύρο από τις κινήσεις..αλλά αρκετή δόνηση έτσι ώστε να τις βάφει άψογα και χωρίς ατέλειες. Το βουρτσάκι της είναι εύχρηστο και κάνει μεγάλα, παραστατικά μάτια. Ενδείκνυται για καλές περιστάσεις.

5) Clinique High Impact Mascara - Mascara Impract Oprimal



Αγαπώ αυτή τη μάσκαρα! Την χρησιμοποιούσα όλο το καλοκαίρι που μας πέρασε και έμεινα έκπληκτη, ευχαριστημένη...μαγεμένη. Πιάνει top θέση στην καρδιά μου, μαζί με την diorshow που προανέφερα.Όταν την φορούσα, δε χρειαζόμουν ούτε δεύτερη στρώση, ούτε ψεύτικες βλεφαρίδες, μεταμόρφωνε κυριολεκτικά το μάτι μου. Έχει μπόλικο προϊόν, με την μικρή διαφορά ότι πρέπει να σκουπίζετε στις άκρες του στομίου το βουρτσάκι, διότι βγαίνει πάρα πολύ και υπάρχει κίνδυνος να γίνετε σαν κάρβουνο.

6) L'oreal Volume Million lashes



Είναι αυτή που διαφήμιζε στην τηλεόραση η Eva Longoria.. ομολογώ ότι είναι πολύ καλό προϊόν σε όλα του.Το βουρτσάκι του είναι σχεδιασμένο για όγκο, βγαίνει όσο προϊόν πρέπει, δεν τελειώνει γρήγορα, μόνο που δυστυχώς στεγνώνει γρήγορα και δεν κάνει εφικτή την χρήση για πάρα πολύ καιρό. Πάντως κάνει όντως το εφέ των χιλίων βλεφαρίδων στο κάθε μάτι. Άλλωστε για αυτό και σας τη βάλαμε στο giveaway!

7) Lancome Doll Eyes



Την doll eyes την έχω αναφέρει και σε άλλα ποστ, έχω ξανακάνει review, διότι είναι από τα must μου. Ανοίγει το βλέμμα συν το ότι το κάνει λάγνο, πώς το λέμε? αισθησιακό... ξεχωρίζοντας πολύ καλά όλες τις βλεφαρίδες, άπειρος όγκος δοσμένος από κάθε βλεφαρίδα, με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα κολακευτικό.... Είναι η μόνη που μου τις ξεχωρίζει τόσο καλά και έχει υπέροχη μυρωδιά... ξέρω ακούγεται ηλίθιο, ίσως και γελοίο, αλλά κυριολεκτικά μυρίζει σαν λουλούδι, σαν γιασεμί...Τρομερά ελκυστικό προϊόν, αλλά δυστυχώς όχι στην τιμή του.

Εν τω μεταξύ, όπως θα σας έγινε αντιληπτό έχω τρέλα με τον όγκο, την ένταση και το "ξεχώρισμα" των βλεφαρίδων. Έχω δοκιμάσει πάρα πολλές μάσκαρες και του ύψους και του βάθους και ακριβές και οικονομικές...γνώμη μου είναι ότι το μόνο που μετράει είναι η ποιότητα! Αα και συγκεκριμένα το βουρτσάκι! Θα δοκιμάζω κατά καιρούς και άλλες μάσκαρες, αλλά αυτές μου έχουν κλέψει ήδη τις εντυπώσεις, οπότε θα είναι στην λίστα μου.

Ελπίζω να μην σας κούρασα και να ευχαριστηθήκατε όπως και γω την ανάλυση, γιατί τουλάχιστον εγώ προσωπικά καμιά φορά κοιτάω reviews για να μάθω για ένα προϊόν, οπότε με βοηθάνε αρκετά στην απόφαση της αγοράς... Αν και καμία φορά μπορεί κάτι που δεν κάνει για εμένα, να κάνει για εσάς... μη το ξεχνάτε... Τα πάντα εναπόκεινται στις επιθυμίες και στις ανάγκες του καθενός. 

Σταματάει λοιπόν η φλυαρία μου και σας αφήνω! Θα τα ξαναπούμε ladies!

Κισσιζζζ

Πωλίνα

Φωτογράφος: Alexandra Fakiri Photography 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου