Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

5+1 αγαπημένα φθινοπωρινά μανό!

Γεια σας γεια σας!!!

Τι μου κάνετε??Μου λείψατε!Μιας λοιπόν που το φθινόπωρο άρχισε σιγά σιγά να εμφανίζεται και από άποψη καιρού, και μιας που εμένα αυτός ο καιρός μου φέρνει μελαγχολία,αποφάσισα να κάνω αυτό το ευχάριστο ποστ για να ομορφύνουμε λίγο παρα πάνω τα χέρια και τα νυχάκια μας!!!




Αν άρχιζα να σας δείχνω όλες τς φθινοπωρινές αποχρώσεις μανό που έχω στη συλλογή μου δε θα βγάζαμε άκρη για αυτό λοιπόν επέλεγα 5+1 μανό τα οποία δεν υπάρχει περίπτωση να μη χρησιμοποιήσω το φθινόπωρο αλλά και το χειμώνα!

Το πρώτο λοιπόν μανό είναι από την Beauty Line Cosmetics! Λατρεύω τα μανό αυτής της εταιρίας διότι είναι πολύ οικονομικά (στα 2 ευρώ) καθώς επίσης διότι είναι εξαιρετικής απόδοσης και διάρκειας.Η συγκεκριμένη μπορντώ με ελάχιστο shimmer απόχρωση είναι το νούμερο 415.Το μπορντώ θεωρώ πως είναι άκρως φθινοπωρινό χρώμα και για μένα είναι και από τα αγαπημένα μου!

Η FM είναι μια πολύ αγαπημένη για μένα εταιρία ειδικά στον τομέα των βερνικιών!Η απόχρωση της φωτογραφίας Taupe Brown είναι μια καφέ με μωβ υποτόνους απόχρωση.Τα βερνίκια FM κοστίζουν 7,90 και θα τα βρείτε εδώ.

Τα 4 από τα 6 βερνίκια του σημερινού άρθρου είναι από την FM! Καταλαβαίνετε την αγάπη που τους έχω.Αν και δεν θέλω να δίνω πολλά χρήματα σε μανό είναι εξαιρετικής απόδοσης και στο νύχι βγαίνει αυτό ακριβώς που φαίνεται στη συσκευασία.Σε μένα κρατάνε περίπου 7 μέρες.Αυτή η μωβ σκούρη απόχρωση είναι ιδανική για το φθινόπωρο και είναι η Lavender Field.

Το μπορντώ-κόκκινο αυτό βερνίκι το είχα βρει μέσα σε ένα κουτί Front Cover που είχαν βγάλει τα Sephora.Με ξετρέλανε το πόσο πλούσιο είναι το χρώμα του αλλά και το υπέροχα χοντρό του βουρτσάκι που με δύο κινήσεις βάφει ένα μεγάλο νύχι! Λέγεται red handed.


Μια πιο ανοιχτή απόχρωση που επιλέγω το φθινόπωρο είναι η Frappe πάλι από FM. Είναι ένα nude καφέ χρώμα το οποίο ομολογώ να πω πως το χιλιοχρησιμοποιώ.


Τέλος, δε θα μπορούσε να λείπει ένα μαύρο βερνίκι καθώς είναι το χρώμα που λατρεύω στα νύχια! Το θεωρώ πολύ θηλυκό και σικάτο και ταιριάζει με όλες τις περιστάσεις.Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ πως είναι ένα χρώμα καταθλιπτικό ή μόνο για rock εμφανίσεις (αν και μ'αρέσουν πολύ!).Η απόχρωση λέγεται Black Rose.

Αυτά ήταν λοιπόν τα 5+1 αγαπημένα μου βερνίκια για το φθινόπωρο!Ελπίζω να πήρατε ιδέες για τα επόμενα μανικιούρ σας.

Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας βερνίκι για αυτή την εποχή?

Φιλάκια,

Νικολέτα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου