Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Empties!!

Γεια σας γεια σας!!

Αργοπορημένη αυτή τη φορά καθ'ότι Τετάρτη σήμερα και όχι Τρίτη αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να μη γράψω!

Σήμερα λοιπόν θα σας κάνω τα πρώτα μου empties! Η αλήθεια είναι πως είναι αρκετά λίγα τα πραγματάκια που έχω να σας δείξω αλλά είπα γιατί όχι να μη βγει και τεράστιο το ποστ και σας κουράσω.





Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!



Ξεκινώντας λοιπόν από το ντεμακιγιάζ, τελείωσα τα μαντηλάκια Johnson's face care.Είναι για κανονική/μεικτή επιδερμίδα και η συσκευασία διαθέτει 25 μαντηλάκια.Είναι αναζωογονητικά όπως υπόσχονται, έχουν μια πολύ ελαφριά και ευχάριστη μυρωδιά και κάνουν το ντεμακιγιάζ πολύ εύκολη υπόθεση.Προσωπικά θα τους έδινα ένα 8/10!

Τελείωσα επίσης και τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Septona.Είναι με ορχιδέα και χαβιάρι και έχουν μια πολύ ωραία μυρωδιά! Ενδείκνυνται για όλους τους τύπους επιδερμίδας και υπόσχονται πως αφαιρούν και το αδιάβροχο μακιγιάζ.Προσωπικά δε τα δοκίμασα σε αδιάβροχο μακιγιάζ οπότε δε ξέρω αν είναι ικανοποιητικά (αν ξέρετε πείτε μου κάτω στα σχόλια) αλλά γενικότερα αφαιρούν εύκολα και αποτελεσματικά το μακιγιάζ. Δίνω και σε αυτά ένα 8/10!



Για το ντεμακιγιάζ των ματιών μου χρησιμοποιούσα τα Johnson's daily essentials.Είναι εμποτισμένοι δίσκοι ντεμακιγιάζ που καθαρίζουν αλλά και παράλληλα θρέφουν τις βλεφαρίδες.Μου άρεσαν πάρα πολύ διότι είναι αρκετά  εμποτισμένοι και δεν είναι καθόλου στεγνοί όπως μπορεί συνήθως να είναι τέτοιοι δίσκοι.Αποτελείται από 30 δίσκους, μια αρκετά καλή ποσότητα θα έλεγα.Κατά τη διάρκεια της χρήσης τους διαπίστωσα πως οι βλεφαρίδες μου μεγάλωσαν λιγάκι και έγιναν πιο υγιείς! Τους βάζω 9/10!

Τα softline μωρομάντηλα τα αγόρασα τον χειμώνα από τα Micros και τώρα κατάφερα να τα τελειώσω! Έχει μέσα 72 μαντηλάκια, είναι alcohol και paraben free και έχουν μια πολύ ευχάριστη μυρωδιά.Σχετικά με την απαλότητα, όταν καθάριζα τα χέρια μου π.χ. από τα swatches που έκανα, δεν ένιωθα κάποια έξτρα απαλότητα που δίνουν άλλα μωρομάντηλα.Θα τους βάλω ένα 5/10!




Το Tesori d'Oriente είναι ένα αφροντούζ που με έχει ξετρελάνει και το έχω κατευχαριστηθεί! Υπάρχει και σε άλλες μυρωδιές, εγώ επέλεξα την κόκκινη συσκευασία την fiore del dragone.Η μυρωδιά του μοιάζει πολύ με το άρωμά μου το Hypnotic Poison της Dior και  εγώ λατρεύω αυτά τα αρώματα! Κάνει πολύ αφρό, και το άρωμά του μένει στο σώμα αρκετά!Ενυδατώνει την επιδερμίδα και χαλαρώνει.Του βάζω ένα 10/10!

Στις διακοπές μου χρησιμοποίησα το gel ξυρίσματος της Gillette με Olay.Αφήνει πολύ απαλή την επιδερμίδα μετά το ξύρισμα.Σαν αρνητικό του θεωρώ πως είναι ότι τελειώνει αρκετά γρήγορα μιας που εμένα μου τελείωσε περίπου σε 15 ημέρες.Εκτός από αυτό όμως κάνει πολύ αφρό και είναι αρκετά δροσερό για το δέρμα.Του βάζω ένα 6/10!



Θα τελειώσω αυτά τα empties με δύο προϊόντα μακιγιάζ.Την miss manga mascara την έχω περίπου 1,5 χρόνο και τώρα κατάφερα να την τελειώσω! Είναι μια πραγματικά καταπληκτική μάσκαρα με τρίχινο κωνικό βουρτσάκι που προσφέρει και όγκος και μήκος. Καθ'ότι την έχω πολύ καιρό δεν μου έχει ξεραθεί τόσο ώστε να μη μπορώ να τη χρησιμοποιήσω.Έχω όμως παρατηρήσει πως όσο περνούσε ο καιρός τόσο πιο εύχρηστη γινόταν για μένα! Της βάζω ένα 9/10!

Τέλος, το πολυαγαπημένο μου concealer της Maybelline Fit me είναι και αυτό στα empties αν και έχω και άλλες συσκευασίες του στη συλλογή μου.Είναι στην απόχρωση 20 και ενδείκνυται για φωτεινότητα και όχι για κάλυψη.Του βάζω 10/10!

Αυτές ήταν λοιπόν οι άδειες συσκευασίες μου για αυτόν τον καιρό.Ελπίζω να ευχαριστηθήκατε αυτό το άρθρο.

Εμείς θα τα πούμε σε μία από τις επόμενες μέρες με ένα επόμενο ποστ και σύντομα έρχεται και ο πρώτος διαγωνισμός για αυτό το blog οπότε μείνετε συντονισμένοι και γίνετε μέλη!

Φιλάκια,

Νικολέτα!

Φωτογράφος: Alexandra Fakiri Photography

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου